Etiketter

Ja nu kör vi igång.

Den 28e September drar jag igång med en A-kurs för er som bara är nyfikna på hantverket eller som vill se vad hundan det är för kurs och kanske vad jag är för en tjej!

Så anmäl dig fort så du får en plats för jag tar bara in ca 10 deltagare varje kurs.

Detta kommer vi gå igenom denna kurs:

  • Vi kommer göra flera olika bokmärkeskort. Otroligt populärt att ge bort, kort och gåva i ett.
  • Du kommer även få prova på stämpling och färgläggning av stämpelmotivet. Jag kommer att visa dig hur jag gör när jag färglägger med akvarellpennor och vattenpensel.
  • Även att distressa kommer vi gå igenom.
  • Jag kommer gå igenom hur man skårar och viker pappret på rätt sätt så att det inte spricker i vikningarna.
  • Hur perforerar jag smidigt papper? Det kommer jag visa.

Du kommer få en gottepåse med massa som du kan behöva och jag kommer att ta med endel saker som man kan köpa till om man vill.

Läs all information på denna sida: https://gullpyssel.wordpress.com/om/

Välkommen!

